Priče Croatina modnog proljeća

Priče Croatina modnog proljeća

U heritage hotelu Amadria Park Capital u Zagrebu održano je snimanje kampanje za luksuzni modni hrvatski brand CROATA. Moderno okruženje s daškom tradicije i ugodnom atmosferom savršena je pozadina za rafinirani stilski igrokaz Paule Volarević i Marka Stagličića.

Šarenilo i elegancija Croatinih svilenih šalova, zavodljivo privlačnih u svojoj jednostavnosti, besprijekorno korespondira s akterima romantičnog susreta žene i muškarca, odmaknutog od užurbane zagrebačke svakodnevice i sivila proljeća koje nikako da se probudi. No zato radost iščekivanja, uzbuđenje zbog susreta pršti i blista upravo poput boja i dezena šalova u koje je utisnuto mnogo pažnje.

Ispreplitanje raznih nijansi koje zovu ljetne dane svojim kolorima i dezenima, savršeno se uklapa čak i u najjednostavniju kombinaciju, dodaje notu misterioznosti i elegancije, no odlično izgleda i s cvjetnim uzorcima i žarkim bojama. Prekrasan i upečatljiv šal može biti ključni faktor u garderobi
žene i svakim svojim milimetrom odražavati neporeciv smisao za estetiku. Prebačen preko ramena, upleten u kosu, svaki CROATA proizvod krije svoju priču ispričanu različitim bojama, dezenima i motivima, a napravljen je ručno do posljednjeg detalja i s ljubavlju upravo za ženu koja cijeni ljepotu. Prekrasan i upečatljiv šal može biti ključan faktor u garderobi, usmjeriti fokus na lice i biti upravo onaj kultni detalj zbog kojeg se osjeća privlačnom i sigurnom u svoju ženstvenost.

CROATA je naš kultni hrvatski brend izgrađen na dobroj priči te s toga nije neobično da i njihovi proizvodi pričaju – priče.